23 Mart 2016 Çarşamba

KIRLENT

Sanırım aklıma koyduğumu yapıyorum markam için çok çalışıyorum çok arge yapıyorum.Elimden geldiğince yeni ve değişik ürünlerle satış yaptığımız sitelerdeki başarımızı daha da büyütmeye çalışıyorum.Çok şükür ki sonuçlar hep olumlu.Bu arada ilk göz ağrımız https://www.altincicadde.com/marka/679-by-nihalce da yeniden satışta ürünlerimiz.Mutluyuz umutluyuz.yeni kırlent koleksiyonunu sizinle geçte olsa paylaşmak istiyorum.Tabi kırlentlerin özelliğini yazmadan olmaz.


Kumaş:Süet Baskılı olup yumuşak yüzeye sahiptir. 
Ürünlerimiz özel olarak tasarlanmıştır.
• Malzeme: İç Yastık Silikon Elyaftan imal edilmiştir.350 gr .
• Bakım: Gizli dikiş yöntemi ile fermuarın görünmemesi sağlanmıştır. 
Yastık kılıfınızdan iç yastığınızı çıkarabilir, 
kılıfınızı ve iç kısmını istediğiniz zaman makine de yıkyabilir.
Tersten ütüleyebilirisniz.
• Kullanım: Yastık çift taraflı kullanıma uygun olup her 
iki taraftada aynı desen kullanılmıştır.
Ürünlerimizde Kullanılan Tekstil Boyaları Uluslar Arası 
Ekoteks Sertifikasına Sahip Olup, 
Hiçbir Şekilde İnsan Ve Hayvan Sağlığına Zararlı 
 Kimyasal Maddeler İçermemektedir.
40x40 cm ölçülerinde.
 

Sevgilerimle




















































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder