8 Ekim 2012 Pazartesi

BEZ BEBEK ...

Eskiden lahana bebekler vardı bilmem hatırlar mısınız.Ben o lahana bebeklere bayılırdım(ki hala bayılıyorum.ama varlar mı bilmiyorum).O renkli saçları (mis gibi kokardı)şimdiki deyimle neon renkler ,kocaman kafaları ,küçücük ağzı burnu ama hep gülen yüzü tabi ki ,çok istememe rağmen hiçbir zaman lahana bebeğim olmadı.Büyüdüm çok istedim işin garibi almakta nasip olmadı.Şimdi o lahana bebeklere benzeyen bebekler diktim .Ama dikerken beni görseydiniz gülme krizi geçirirdiniz .Her ortaya çıkan bebeği nasıl seviyorum:))).fotoğraflarını paylaşıyorum.Fikirlerinizi bekliyorum.


BEBEKLERİN ÖLÇÜLERİ HİÇTE KÜÇÜK DEĞİL
36 CMX22 CM










BİLGİ VE SİPARİŞ:nihal@ceritgrup.com.tr

10 yorum:

  1. çok muhteşem gerçekten, hele o saçlar o saçlar :))
    ellerinize sağlık, çok bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.saçlar yakıyor 2013 yeni saç modelleri:)))

      Sil
  2. ayy ne cici olmuş bu beişler her eve lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her eve lazım ne güzel bir cümle :)) teşekkür ederim

      Sil
  3. Ooooo hepside çok şiriiiin. :)

    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. annem benimde hiç lahana bebeğim olmadı desem =) istiyorum bundan =) hemen haberleşelim =) seçimi sen yap nasılsa ortak çok yanımız var =) zevkimizde aynı =) öptüm çok =)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar ortak yanimiz var dimi.yarin haberleselim canim

      Sil
  5. çok beğendim ellerinze sağlık rica etsem kalıbnı paylaşsanız birde nasıl yapıldığını resimleseniz sevgiler saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim ilginiz için.Ama ticari satış yaptığım ürünlerin kalıplarını paylaşmıyorum.sevgiler...

      Sil