16 Ekim 2012 Salı

MUSMUTLU....

Çok çalıştım çok yoruldum çok yoğun kampanya ve iş dönemi geçirdim.Artık dinlenme vakti.20.10.2012 tarihi itibariyle tatile çıkıyorum ve 10 gün yokum.Sanırım bir tatili hak ettim ::)Beni çok mutlu eden ve onları sevmeye doyamadığım yeğenlerimin fotoğraflarını paylaşmak istiyorum.Benim için çok kıymetliler (anneleri de)
Hem size tanıtım yapayım hemde fotoğraflarını sunayım.İşte benim birbirinden tatlı 3 yeğenim :))
DENİZ-KUZEY-RÜZGAR



İlk göz ağrımız Ahmet Deniz Onur bizim için yeri hep farklı ve öyle de olacak. Ali dedesinin ilk ve tek gördüğü torunu ve de isim babası ...






Namı değer Kuzi yani Kuzey Onur.Abisiyle tamamen zıt bir karaktere sahip ve bilmiş:)
Güneş gözlüksüz ve parfümsüz asla sokağa çıkmaz.












Kuzey in deyimiyle İngar yani Rüzgar Onur.Son beşik :)) Gözleri dünyalara bedel tek diş hügomuz.




Bu dünyadaki birçok güzelliklerden biride aile olmak.İyi varsınız canlarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder