6 Mart 2012 Salı

TEŞEKKÜR ZAMANI....

Sanırım 2012 çok değişik geçecek.Hiç aklımda olmayan ama çok istediğim hayallerim yavaş yavaş gerçek oluyor.Önce hobiyle başlayan sonra pasajla tanışan,geçte olsa facebook a aktaran Eba Esra ile yolu karşılaşan ;olurmu olmaz mı derken başka bir şehirde bir bijuteri mağzası açan ve içindeki markanın yanında kendi ürünlerini oluşturan.Yaşadığı şehirde bir butiğe ürün hazırlamaya başlayan ben şimdi yepyeni bir heyecan daha yaşıyorum.Kardeş gibi görüdüğüm  VE BENDEN HİÇBİR ZAMAN DESTEĞİNİ esirgemeyen arkadaşım Serkan Öztürk sayesinde yeni açacağı satış sitesinde yurt dışına açılacağım inşallah.Çok garip değişik ve hoş bir duygu bana inanması ve benim ürünlerimide layık görmesi çok güzel.
Bu yazı sayesinde benimde teşekkür etmek istediğim bir kaç kişi var..
En başından beri bana desteğini esirgemeyen canım arkadaşım-kardeşim-sırdaşım GÜL BACAZ A

Abla yaparsın başarırsın değişiklik yap kendini yenile inşallah birgün güsel şeyler olacak diyen kardeş gibi sevdiğim SERKAN ÖZTÜRK E

Facebookta sürekli fotoğraflarımı paylaşan YAKUP BALKAYA abime

Çok kısa zmanda tanışmamaıza rağmen bir sözümle ürünlerimi butiğinde sergilemeyi kabul eden EBA ESRAYA

Ve son olarak önceleri umursamasada şimdilerde bana  destek veren CANIMIN İÇİ EŞİME Çok teşekkür ederim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder