18 Mayıs 2012 Cuma

GECİKMİŞ PAYLAŞIM

Samsun-Trabzon seyahati başladı.11.05.2012 .16:00 aracı olmasına rağmen yollardaki yoğunluktan dolayı biz hala termeyi bile geçemedik.Saat 17:50 .Yıllar üzerine ilk defa otobüs yolculuğu yapıyorum.Bu yolculuk yeğenlerime ve biricik kız kardeşime yapılan kavuşma yolculuğu.O kadar heyecanlı o kadar mutluyum ki bu duyguları tarif etmeme imkan yok.
Bugün aynı zamanda sevgili marka adıyla Nimo ama gerçek ismiyle Ceren DURAL ın doğum günü.Bugün birşeyi Ceren in sözüyle birkez daha anladım.İnsan kendi gibi yada kendine çok yakın birini bulduğu zman asla bırakmamalı.İsmini ilk defa pasajda duymuştum.Tasarımlarını büyük bir dikkatle ve ilgiyle takip ediyordum.
Ben kendi işimden dolayı bazı şeyleri geç keşvedenlerdenim.Çünkü işim çok yoğun ve ben ona bile yetilmekte güçlük çekiyorum.
Facebook t bende (geçte olsa:))) yer edinmemle birlikte Ceren i yakından tanımak ve onunla gerçek arkadaşlık kurmak beni çok ama çok mutlu etti özelliklede birbirimizi daha yakından tanıdıktan sonra.Almadan vermek Allaha mahsus ama ceren ile arkadaşlığımız tamda bunun üzerine kuruldu ve sağlam adımlarla devam edecek inşallah.Onun dediği ve benimde ona katıldığım gibi BUNDAN SONRA SENİ BIRAKMAM.mesafelerde olsa....
Bugün yeni yaşın kutlu olsun.Allahım senin yüzünü hep güldürsün.Ben ona şeker demeyi çok seviyorum.ŞEKER GİBİ BİR İNSANA ŞEKER GİBİ BİR HAYAT DİLİYORUM...
http://nimostylo.blogspot.com/ takip etmeyi unutmayın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder