26 Nisan 2012 Perşembe

İÇİMDEN GELDİ...

Uzun zamandır blogumda birşeyler paylaşmıyorum.Aslında çok şey yazmak istiyorum fakat anladım ki yazmakta gerçekten bir sanat.Öyle gelişi güzel aklına eseni yazmak hiçte hoş olmuyormuş.Bu aralar çok güsel şeyler yaşıyorum.Facebook sayesinde o kadar güzel insanlarla tanıştım ki anlatamam.Kocaman bir ailem oldu burda.İyi niyetli bir çok arkadaşım birbirine yardımcı olmak için elinden geleni yapıyorlar.Ve ben bu durumdan çok mutlu oluyorum.Bana yardımcı olan  arkadaşlarımın iyi niyetlerine çok tşk ediyorum.Sizi tanıdığım için çok MUTLUYUM.


Güzel yürek (biz kendi aramızda birbirimize böyle hitap ediyoruz:))) Tuba CAN  http://www.tubakutlucacan.com/ VE
Full enerjik sevimli ve hergün ilgiyle yazılarını takip ettiğim Ceren DURAL  yani Nimocum http://nimostylo.blogspot.com/ .Sizede büyük bir şiddetle tavsiye ediyorum blogger arkadaşlarımın bloglarını.
Yeni yayınlarla görüşmek dileğiyle...

2 yorum:

  1. Ne kadar güzel birbirinize böyle destek olmanız...

    Blogger Cafe'den geliyorum senide bloğuma beklerim

    YanıtlaSil